March 6, 2010

tips untuk menghapal...


 
knal apekah itu?
itu kepala hotak manusia..hotak gna untuk ape?
utk berpk kn3...

here nk share sumtin tip utk studens
tips ni aku terbce kt mesjed td(jdi baek sket td g mesjed)

continue reading k:

1)jgn mkn kepala ikan utk ada kepala hotak yg baek utk m'hapal
(pastkan kdai mamak curry kpala ikan mmg xlaku ah pas korg bce ni)

2) jgn minum minuman yg dimsyuki semut
(ni mslah aku skrg.semut is every where kt blik aku.dlm air masak pon nk masuk)

3)jgn mkn berselangkn mnum air.mnum air slpas 1 jam mkn.mknn cpt hadam
(kalo tercekik cne?)

4)mkan awl pd sebelah mlm..
yakni sblom mgrb..
keadaan selesa utk study ialah 2jam slpas mkn..
tgktkan daya tumpuan...

exsely,ada 6 sy bce td..
oleh krn aku xpraktik ag tips ni..
so,sy da tak hengat lg 2..
sori..
mseti kamu2 da taw kn..
tp,xbuat je...
samela kte..ngee~

tips k2 n k3 bgos utk diet anda..
sy ulang ye...
utk diet anda..
n saya lbih2 ag...huhu

selamat beramal ye..

sekian....sekadar berkongsi.

No comments: