May 25, 2010

tag dr kak madi

tq kak madi krn sudi mentag sy...
tag2 ni bgus utk kesihatn minda...
sbb kita kena revise semula bnda2 lame n yg xlame pon kn revise jgk...

1. 3 nama pada inbox saya
~a*g
~mOm
~kakak(syud)

2. ringtone utama dekat handphone

~barakallah lakuma by maher zain

3. apa yang saya buat pada pukul 12 tgh malam tadi

 ~kmas2 brg n midnight BATH...

4. orang terakhir bersama saya

~kwn2 sy yakni clasmet j2ee application

5. warna-tshirt yang saya pakai sekarang

~itam itu menawan..n itam itu bekas bf sy,,hhahaha

6. benda terakhir yang saya buat

~menjawab soalan no 5 tag ni....


7. 3 perkara benda yang anda suka buat setiap hari

~blogging,fb-ing n reading

8. duit yang ada dalam wallet

~xde dwet skrg..cuma ada buku check!!gempak x?

9. camner hidup..

~idup mcm manusia lg setakat saat ini...xbertukar jd ultraman or sailormoon lg ni

10. bila kali terakhir jumpa my mama

~semalam..mak sy dtg jenguk sy kt u

11. mummy saya kat mana

~kt umah..

12. malam tadi, orang terakhir cakap dengan saya

~dgn kwn sy yakni wawa

13. surprise terbaru yang i dapat

~bufday suprised dr geng2 gerd2 sweet poison(geng dak gedik)hahhahahah

14. benda yang baru dipinjam dari kawan

~iron dr dexna

15. my bf..

~
bf=??? bestfren or boyfren???

16. apa yang rasa sekarang..
~sakit mata...mata penat tgk pc 24/7
~penat tgk coding

17. nak share dengan siapa

~kesayangan2 sy

18. saper tau rahsia saya

~
bf je..antara u ni je kn3????

19. diorang simpan ke rahsia tu

~insyaAllah..sy percaya dia

20. nak tag ker

nk3..sambil melonjak2 keriangan






sakian tg dr kak madi.. 

award dr zaireen x terjwb lg..
ALAMAK!!!!

2 comments:

Fazreen Jalal said...

ha! jgn lupe ambk award or tag yg ad kat blog ak,,,
hahahaha

iQapiQa said...

ye cik fazreen...