August 16, 2010

11 soalan u si dia...

6 ramadhan....

soalan2 yg anda perlu tanya kpd bf/pakwe/gewe/marka
sekiranya beliau melamar anda...

1)mak bapak u da tahu,u dah ada i??
2)mak bapak u da restu hbgn kite??
3)bila mak bapak u nk jmpa i??
4)bila u nk bwk i jumpa mak bapak u??
5)bila u nk jumpa mak bpak i??
6)bila u cdg nk anta rombongan umah i??
7)mak bpak u da ada pilhan lain ke utk u??
8)mak bpak u jnis yg mcm na?
9)u rela propose i dpn mak bpak i??
10)kalo mak bpak u xsuka i...u nk tgglkn i ke??
11)kalo mak bpak i xsuka u,u nk bt ape??

nasik tambah..sendok sini
nk lauk lebih plak...cedok sini

mcm nonsense ye aku tulis menat**g ni tp nk tulis jgk..

4 comments:

farah ain said...

adik kuntum ade nak tambah soklan lagi..
1)u rase power ar kua ngan i tapi mak bapak kiter tak tahu..
2)u rase seronok ar pas2 kua ngan i..u cakap u anak mak...


:P
tu je..tq ahkak iqa adik kuntum capap sini:P

farah ain said...

adik kuntum ade nak tambah soklan lagi..
1)u rase power ar kua ngan i tapi mak bapak kiter tak tahu..
2)u rase seronok ar pas2 kua ngan i..u cakap u anak mak...


:P
tu je..tq ahkak iqa adik kuntum capap sini:P

~tYa~ said...

Betol2
soalan tu mmg patut ditye. .

iQapiQa said...

kuntom:alahai 2 soalan tmbahn je?
soalan spot xde???

teh:llki kdg2 kn ketok bru bertindak