September 23, 2010

selamat sore kalian semua yg berada di alam maya ini....cewahhhh...

skrg kondisi aku amat xstabil..
tp,bkn bermkna aku tgh terlantar atas katil wad perempuan okeh..
cuma jiwa remaja kcau aku ni...
tgh menggila...so,kalo korg ada terbc n3
yg berbaur hasutan jwang mahupun tgkp cintan...
abaikan...
aku tgh bermain badminton emosi dgn tet.............
PMS yg sdg berFUNGSi skrg menambah kekacauan jiwang 
deretan kedai tugasan yg WAJIB dilangsaikan
menyerabutkan otak- otak 

kalo psikatri tgk aku..
sah2 aku kena assign jd mahasiswa di wad gila babi

gambar sekadar hiasan

kejap2 aku nangis,pastu gelak2..
dgn fashion rambut aku ala2 org asli...
baju xckup kain..
mmg sah2 mcm org kurang upaya  siuman...


tapi aku bkn prempuan gila duit....

mujur aku mseh ada IMAN (bkn nama kkseh aku)
nak xnk kena hdpi juga....
lumrah mnusia kn...
diberi ujian penilaian sekolah rendah dr ALLAH...


No comments: