October 19, 2010

apekah mkna cinta ini??

sedih...
makin pedih..
nangis seribu tahun...
hati itu ttap begitu...
masih sygkah dia pd aku??
ape mkna bercinta kalau aku tak dibenarkan
ambil tahu hal dia...
ke mana dia pergi aku xboleh tahu...
ape dia bt,dia xkn ckp kt aku...
kalo aku tnye...
soalan tggl soalan tiada jwpwn...

bila aku nangis dia ckp aku prempuan mnja...
lg sakit aku xpernah dipujuk..
mengada ke aku bila mcm ni??
bila aku mnangis dia marah...
mcmna aku nk pcya dia...
sbb aku syg aku xsggup dia tgglkan aku..

berbaloikah cinta aku mcm ni??
atau aku xpndai bercinta?
smpai bila aku boleh bersabar mcm ni??
aku nk dia tahu aku sedih tp sume tu xde guna..
airmata aku xde mkna bg dia...
aku nangis 24jam pon..
skit dia xirau..
mata aku bgkak mcm mata zombi pon dia pndg sebelah mata...
terlalu aku x bermkna bg dia..
atau aku yg x memahami si dia?????

2 comments:

aku dan hidupku.. said...

kisah kte same...
tp awk masih perlu bersyukur sbb die masih d cc awk..
dalam dunia cnta kte xtahu ape yg die nk n kte nk law die xbgtaw kte n kte pon xbgtaw die...
cinta???
sgt mnyakitkan...
smpaikan sy tkot nk jtuh cnta ag...
awk..
selagi die ade n selagi bleh pertahankan hbgan 2 awk bertahan lah....
sbb rse khilangan die lg sakit dr ape yg awk rse skrg...
try to do the best 4 him....

iQapiQa said...

tq to awk...
semoga awk bertemu llaki yg terbaek utk awk..
dulu sy pnah alami mcm awk..
tkot utk jtuh cnta..
n dis my second..
hopefully smpai ke gerbang perkahwinan..
amin...