February 27, 2011

entry melepaskan emosi!!!

ini enrty melepaskan emosi,nk share2 bace la.

ape kau rase bila life kau yg ari2 smooth je tiba2 ada org buat kacau.ape yg kau lalui itu kebahgiaan itu hlg.lenyap.dan yg pasti akan xde lagi ari2 bahagia itu antara kau dan dia???

dulu2 pagi,kalau kau rindu dia,kau boleh je g direct ke bilik dia.kejut dia bangun dr tido.mandi same2.g kelas same2.dulu2 bila kau dia teman nak berbicara dan bergelak ketawa,kau pegi je bilik dia.dia teman dia pendengar dan penasihat yg setia.

esok lusa,sume kebahgiaan yg kau dan dia cipta selama ini sudah tak ADA!LENYAP!HILANG!TAK KAN WUJUD dsb.ape kau rase???

dulu2 kau dan dia boleh mkn nasi sesama,mkn megi telo ssame n bt roti telo ssame dlm bilik.tp,skrg,esok lusa kau dah TAK DPT RSA memori2 manis mcm tu lagi sbb perempuan si** tu..

ape kau rsa?????

kalau ikot amarah aku,mmg aku bg pelempang je sebijik kat pompuan tu.tp aku tahu dia baik.dia tak nak pnjg2 kan hal ini.bg dia yg sudah tu sudah la.dia nak tenang.dan aku juga nak dia tenang supaya dpt fokus study..

oh ye dulu2 kau dan dia selalu gadoh2 manja bila study.aku ckp gini,dia ckp gtu.well tu pengikat ukhwah kami.tp krn pompuan ITU!!!!!!!

aku xdpt nk tulis panjang2,aku SEDIH!!!



aku dan dia.

No comments: