February 10, 2011

i'm 22..

selamat pg sumer..sungguh!aku rindu nk update blog!tp kt u BB mmg hampeh.blogwalking trus jem..naseb baek wifi ada..ok la dr BB.sory BB..aku tinggal kan kau sekejap ye..rehat2 la dulu....

now bkn nk membebel or merapu ape tp cuma nk ckp aku belom ag 21..bbrape blan ag jd 22.ha..means aku da dpt ngundi..hahaa..if next election ujg taun ni pon..aku da boley kuar mengundi.sbb aku da mendaftar sbgai pemilih.ces...itu pon nk bgga ke?eh mestila...aku nk undi sape?korg nk tahu x????x boley syg..undikan RAHASIA!ijaun ke biru ke merah ke putih ke colat ke..suke ati aku la..no offence oK!

aritu kan,aku ada la jln2 di dunia serba maya ni..jumpala byks sgt2 blog2 politik.politik bhagian mana2 aku xkisah.sume aku bce.aku minat POLITIK.cuma setakat ni aku xberminat nk join berpesatuan or jd pemimpin sbb leadership aku KURANG sikit.

cuma aku cukup TAK SUKA bila penyokong A n penyokong B berdebat dlm sesuatu hal sampai MENCARUTZ..menCELAKAkan org,meLAKNAT org..memBAb* org..bg aku such people sgt low moralnya.nk berdebat or berhujah juga fakta la..jgn caci memcaci..mencarutz...SANGAT tak COmey...kita irg ISLAM n MELAYU lak tu.jaga la tatasusila n tatabahasa bila berckp.

dan kpd sape yg bernama PEMIMPIN,berHEMAHlah anda ketika berKATA-KATA..walaupon nada anda bergurau..bg sesiapa yg TAK MENGENALI anda yg sebenarnya..pasti memandang SERONG 90 darjah terhdp anda,dan sbgai pemimpin jugak ckp guna FAKTA yg main SEDAP je.n BEWARE to all situation surround u! people will take advantage if u CARELESS!


No comments: