February 21, 2011

PRK unisza..

gempak gempak gempar!!!!
jap2 aku da lame xupdate tp xde la bersawang bagai blog nih..
at least ada la jugak dtg menyapa aku...
tQ2 kamu sume..

eh eh eh korg yg bernama mahasiswa university..
U korg mst tgh gamat dgn PRK kan??
tp ni BUKAN pilihanraya kecil mcm kt MERLIMAU tu..
ni pilihanraya KAMPUS...
aku br je usai menunaikan tggjwb aku sbgai pemilih..
nk tahu aku pilih sape???
undi itu rahsia lol!
tp,maybe kertas undi aku dikategorikan UNDI ROSAK!!!!hahahhaha...
xde xde xde aku TIPU je.

ape SAYA jd CALON????
tak tak tak..sy tidaklah layak utk jd pemimpin...
even sy minat politik SANGAT3...

NK TAHU SAPE MENANG???
tggu jela ptg MALAM ni..

tp for your info..
di unisza xde pembangkang tau..means xde PRO-M..
so suasana PRK kt cni lain sikit la dr U lain.
tp,PRK kali menjanji kan sumtin yg akan AKU ingat sepanhjang HAYAT aku.
gema TAKBIR mcm da PRU...
nmpak ada persaingan kt ctu..
aku tak bernksud nk soskong mana2 pihak tp bila ada competition mcm ni lg best..
lg HOT PRK 2010/2011!!!!!!!!!!!!!!!!

2 comments:

oRkEd PuTiH said...

salam..selmat mengundi..huhu=)
tp sy malas nk g menunaikan tggungjwb sy sebagai pegundi UNISZA=)

iQapiQa said...

orked:hehehe..waktu pembuangan undi suda tamat!