September 7, 2011

10 perkara saya suka pada KAMU!

Assalamualaikum wbt dan hai peeps.
Tgh mkn kuih raya lagi ker?Yang mana ada blog tu updatelah blog.Ramai readers tunggu nak tengok pictures raya.Jgn lupa round satu kampung.Raya kan 30 hari.harharhar

Tengah-tengah blog walking tadi tengok ada one blogger buat benda nie.Rmai kot yang da buat.Dan aku pon terasa gatal jugak nak buat.ngee~

Ok.layankan aje ok.Jika terasa loya-loya jgn salahkan sy mungkin korang tersilap makan rendang basi.tehee~

10 perkara saya suka pada AWAK!

1)kamu tak merokok
2)kamu suka menolong orangg
3)kamu tak suka marah-marah means kamu tak baran
4)kamu peramah dan mudah bergaul serta kadang2 over talkative
5)kamu sangat menghormati orang tua dan menyayangi yang muda(?)
6)kamu seorang yang cermat tapi tak kedekut
7)kamu sangat sabar dengan perangai saya
8)kamu suka menasihati saya tak tak suka pot pot pot pet macam saya
9)kamu rajin cari duit then saya rajin suruh kamu belanja
10)saya suka mata kamu.redup
11)saya suka kamu senyum tapi kadang2 kamu terOVER senyum pada org lain(?)

eh terlebih.Takpe buy 10 got one free.harharhar
sekian~
thanks for reading!

No comments: