September 4, 2011

Rugi oi rugi!!

Assalamualaikum wbt.Ada orang ke takk?Hai kepada yang sudi membaca.Tanpa kamu siapalah sy dalam seni blogger.Cewahh..Lama gila tak update blog secara berhemah.bila masa mencemburui (eh silap adik sy cemburu tgk sy asyik online),post entry entah macam hape.kui3

Oleh itu,aku rasa aku sangat rugi sangat rugi sangat.Alkisahnya,
Bermula June ari sampai sekarang aku dapat 8 BE.Aku pon pelik kenape bermurah hati sangat Nuffnang bagi BE banyak-banyak.Ok fine org lain mungkin lagi banyak.Tapi tulah aku rasa sangat rugi sebab tatkala BE tengah banyak ni aku tak dapat update blog secara berakhlaknya.Kalo ada pon setakat tampal tampal gambar.Traffic pon slow sangat-sangatlah.Maka,earning pon kureng.Ada yang tak sampai 20 sen pon.aisehh nk beli cekelat sebijik tak lepas.


See.UV aku plg banyak penah aku cecah 100 ++ je.Tak ado nya ribu riban.Nak dekat raya plak blog memang terabai habes.Gara-gara aku berniaga sakan hari tu.huhuhu.

SO,
Sekarang BEs semua da jadi ME.Tinggallah seketui ni ha.
Entah bila Nuffnang nak bagi BE lagi yekk.
Thanks NUffNANG!!

Sekian~
Thanks for reading~
Keyboard Off.

No comments: