October 19, 2011

if tomorrow is the day,surely i'm not ready

Assalamualaikum w.b.t

Readers!Kau org semua sihat ker?Maafla kalau aku selalu cakap aku krg sihat ke apa.Aku memang macam ni.Tak kena gaya memang demam,pening-pening,muntah-muntah.Memang jauh beza dengan aku yg suatu masa dulu.

Dulu aku selalu cakap pada diri sendiri bila tengok kawan-kawan pengsan,"Aku takkan pengsan la.Aku antibodi kuat.Kalau aku sakit-sakit tu nampaknya aku nak mati la tu".hahahahah.Amek kau!Sekarang aku selalu sakit-sakit.Nak mati ke aku?Baru tahu diri sebenarnya tak sedia lagi nak mengadap Tuhan.Belum cukup bekal nak ke alam sana.

Dan aku jenis yang sering bermonolog.How how how and how.Bagaimana dunia bila aku tiada.Macamna family aku bila aku tiada.Kawan-kawan ingat ke tak aku.Sempat ke aku kahwin dan beranak pinak.And i keep thinking.Tapi keep thinking wihtout action tu useless.

if tomorrow is the day,surely i'm not ready.

thanks for reading

keyboard off


No comments: