October 29, 2011

seludup ular dalam sluar dalam?keje giler

Assalamualaikum w.b.t

Aku ada terbaca berita ada pihak seludup ular dalam spender.Kerja giler.
Banyak kebarangkalian akan terjadi:

1)Tak takut ke ular 'ngap' tuttttt.mahu bengkak.silap-silap tak berfungsi.
2)Mahu lepas ular tu dok dlm spender.Membazir bila bukak-bukak suar ular tu mati.kah3
3)Elok gak sebab yang seludup tu lelaki kan,at least ular tu ada kwn dalam spender tu.hahahahah

Lalalalalalalal.entah kenapa aku TER buat entry pasal ni sebab aku gelak bsar baca berita tu td.hahahahahah

Sekian~

2 comments:

najmi_paddy said...

akekekeke.....
ade jugak spesies manusia yang buat macam tue...
entry terBAEKK!!!!

iQapiQa said...

najmi_paddy,
ada weh ada.klaka3.tQ