December 15, 2011

terkilan.sedih.perasaan turun naik.tak sangka.

Assalamualaikum wbt.

Perkhabaran yang aku dengar itu sungguh mengecewakan.Amat-amat terkilan.Lebih-lebih lagi ianya dari yang disayangi.

Sungguh!Aku tiada cerita gembira untuk aku kongsi disini.Betulkan hidup aku tak banyak berita menggembirakan.Tiada entry makan angin mewah mahupun bajet ke mana-mana.

Tiada cerita gembira bersama tersayang aku tampal disini.Bukan taknak cerita tapi memang dia.

Hidup aku dipenuhi cerita sedih dan tangisan air mata duka sahaja kah?Tidak!!Tapi yang sedih lebih dari gembira.

Silap siapa?Mungkin silap aku sendiri.Tapi jangan lupa takdir dan rancanganTuhan Yang Maha Esa.

Atau ianya balasan Tuhan?Siapa tahu?Mungkin aku sering khilaf dan alpa.Dan ini satu peringatan.






4 comments:

LydSunshine said...

Takpe. Sedih skrg biasanya akan jadi pedoman untuk gembira masa akan dtg. :)

ibuemak said...

Nvm, tuhan turunkan dugaan sebab Da ingat kat kita ;)

Syafiqah Nafis said...

LydSunshine:
Susah2 dahulu,bersenang2 kemudian kan?

Syafiqah Nafis said...

ibuemak,
moga2 iqa diberi rahmat dan hidayah dariNya.