May 14, 2012

Tak sampai maksud~

Assalamualaikum wbt.

Dah lame tak post ttg AURA PUTERI.sibok je manjang.Then ini progress pada hari ke-54.

Kiri-pic aku semasa celeb birthday BFF.Muka berminyak.Plus before keluar tempek bedak berfoundation untuk menutup flaw di muka.
Kanan-tanpa secalit bedak.

Tapi,bila post ramai pulak yang cakap muka chubby.adoii..lain nak sampai,lain org tafsir.
Especillay pic bawah niee...

Look chubby or hakikatnye mmg chubby?

So far rasa byk perubahan pakai AP.Rmai kwn2 tegur kulit dah tak nampak kusam.Parut2 halus dah hilang.
Tambah semangat nak terus pakai.
Alhamdulillah,tak sia-sia cuba.

Sape yang rapat dengan aku tahu condition kulit muka aku dulu2 macamna.tebal mana aku tempek bedak bila nak kua.

Satu lagi, aku berani promote sebab aku nampak hasil nya.If tak,aku tak berani nak promote.

Ok.sekian.Keyboard Off!


2 comments: