September 29, 2013

25 May 2013

*Ni kira nk qada updates

3 Syawal 2012

Utk kali pertama family husband dtg umah utk 1 urusan menyatukan kami..Pd mulanya hanya 1 lawatn utk kenal kenal antara 1 sama laen..Tp my family request utk dorg dtg merisik dan terus bertunang.At the last minit request.Tp masa tu mcm family husband mcm krg setuju.Tp my family sebenarnye nak memudahkan urusan kedua belah pihak memandangkan kami laen2 daerah.

So, dtglah mereka 3 buah kereta kalu x silap.So, bincang2 my side suggest no tunang tunang since da kenal lame.Kawenkan saje kami ni.So, aritulah sy secara rasmi jd tunangan husband walau xde upacara sarung2 cincin by mak mertua.Tp, family husband bwk adiah which is kaen pasang dan makanan.

So, sbb mjlis ala kadar je aku pun pkai jubah je.Mekap simpel2 by my cousin.*tp ak rsa mekap itu sgt over.Bergambar? adalah amek sekeping dua dgn mertua, ipar2.Dan kwn2 yg dtg.

So, xde cincin tunanglah? Ade tp yg simpel2 je n murah je.Tupun ak beli sendiri.Husband side request utk majlis tunang tp family aku xnk sbb 1, ak nk jimat cuti n nk cuti lame utk kawen.Plus mak ak xnk bt majlis2 kalo tunang2 nih, bia org xtahu pon xpe.Yg kena hebah nt majlis kawen.

24 January 2013

Sbb kami xde majlis tunang so arini husband side dtg lg utk tetapkan tarikh.Family aku telah tetapkan ikat xsampai setahun.Awal2 kami rncg nk kawen lepas raya tahun ni tp family belah ak xsetuju dan disambut baek belah laki*tak sabar nk dpt menantu bongsu lettew.Then plan 1June tp pihak lelaki xsetuju sbb belah dorg dah ade book tarikh tu.Lastly, diawalkan seminggu.25 May 2013.

Dah settle hal tarikh perasaan macam, weh dah nk kawenn weh aku.Terus sms ccggsp*geng bff book cuti siap2.Husband n aku sebenarnye ikut je tarikh yg ditetapkan.Tp, aritu byk gak husband kn interview oleh pihal aku.Dah sedia ke belum etc.Husband aku ni jwb je sambil sengeh2..

To be continued












No comments: