December 25, 2013

Alhamdulillah.

Assalamualaikum dan hai.

Lame tahu tak update pape.Yelah part time blogger.Eh bukan blogger suka hati bila nak update.Beberapa hari lagi je 2013 kan.Cepat sungguh masa berlalu.Kalau taun lepas,rasa macam eh lambat nye nak 2013 sbb tak sabar nak kawen.Excited.Now dah nak abes 2013.Dah kawen pun.Gitu laj kekdahnya.

2013 tahun suka duka bg aku..

Suka?Of kos lah sebab kawen.Eh da byk type perkataan kawen.Alhamdulillah harini genap 7 bulan usia perkahwinan.Syukur dikurniakan seorg suami yg sabar.So,azam 2013 tercapai.KAHWIN.

Duka?Mungkin tak pernah aku coret disini aku pernah beli sebuah kereta.Sebulan lepas kawen aku decide nak beli kereta.Alhamdulillah,Allah bg rezeki.Tp cuma mampu bertahan 3 minggu.Part ni sgt2 mencabar diri aku sbb kereta eksiden bukan kat tgn aku mahupun suami.Oleh sebab aku pon dah redha dgn qada' dan qadar so aku rasa aku taknak bercerita panjang ttg hal ini.Walau pon bila ingt kembali aku mcm nak gila pk.Tp segala yg aku ada harini sebenarnya pinjaman dr Allah.Siapa aku jika Allah tarik balik pinjaman itu.

Dan semoga 2014 Allah memberi aku kehidupan yg lbh diberkati dan dirahmati.
Dan azam 2014 jugak,I WANT BABIES.Amiin.Doakan kami.

Sekian,wassalam

No comments: