April 21, 2020

TTC journey (Part 2)

So, pada 23 April kami pergi utk temujanji pertama. Dalam hati, berdoa semoga dapat pakar perempuan. Naseb kurang baik, dapat pakar lelaki. Proses temujanji macam sama dgn dekat klinik, pakar akan interview kami. Tapi sebab kali ni suami ikut sekali, dia yg byk jawab soalan pakar. Tapi aku hangin, sbb doc dr klinik kesihatan tak bagi result p4 aku sedangkan aku dh withdraw darah bln Disember 2017. Pakar malas nak call klinik, makanya sekali lg pada hari ke-21 my period cycle, aku kena withdraw darah. Kalau dah ready semua blood test, lg cpt proses dia. Dan sepatutnya keputusan SFA dah ready juga. Namun, atas kekhilafan kami, result tiada sebab boleh pulak lupa tarikh.
So, TTC couple out there, korang kena alert dgn segala tarikh termasuk period cycle, tarikh2 blood withdrawal, sperm collection etc. Macam aku dh catat dlm planner pon ada lagi tak ingat.
Nanti aku sambung lagi k.....
Terima kasih sudi baca.

No comments: