June 15, 2010

karier terbaek = baby sitter...

salam ebribadi.....
merujuk kpd tajuk diatas...hehehhe
korg rase ape pekerjaan korg if korg xmsuk u...
dok umah...jd bdk pas spm yg xbt pape..
ape karier terbaek bt korg...
bg ak,aku rse aku nk jd baby sitter...
siyes....aku ska jd baby sitter..
aku da rse smggu jd penjaga bdk kicik ni...
twin plak tu...
alahai...actually makcik aku xsuro pon jaga ank dia..
tp,inisiatif sndri ah kan...
tgk twins tu bukan maen comel ag kan...
rse mcm xsbar nk ada baby...nk twin plak tu......
mampu ke aku????


ni la baby aku tgk2 kan ari tu..
smggu fmly mak cik aku berkhemah kt umah tokma aku...
pic atas tu mse dorg 3months..
bwah umo bbrpa ari...
geram tgk bdk2...
cepat btol membesar....
mcm kena pam2...


okeh..ni si abang aka syahmi...
even dye abg tp mnja...
berat syahmi 5.8kg...
pipi mcm kuih pau....yummy
yg bangga nye dia da knal muka aku..
bila dtg dkat...
agkt2 tgn suh dukung...


ni syakir aka adik nye lak...
berat mse ni 5.1kg je...
adik ni cool sket dr abg..
xbyk nangis...
tp,bile nangis mcm nk mrh org...

sape xrse eppy kn tgk knak2 membesar mcm ni...
kalo aku pon aku hepi kemain lagi yob...

twins da balik ke umah mereka..
bosan la ku...
xde baby nk dilayan..
baby2 besar umh aku byk pe'il sgt....
penat nk layan..
mkn bertan2 seari...
ehheehe
ok...cekidaud...

No comments: