June 23, 2010

kwn lupa kwn..(jgn bace n3 ni)

selalunya kite dgr kwn mkn kwn...tp,jgn lupa...kwn xingat kwn pon ada
sy sdg melalui nya skrg.xsakit ati sgt.tp mcm nk terbakar je..
nk salahkan sape?xtaw la..
mse sklh ok je kwn..da besar2 ni xnk plak..
apehal ko jang????
da rse ko hbt sgt ke???
ke aku xtgur ko???blog?fb?aku rse da sape ko...ko sbb ko da ade marka ko pinggir aku???
ke sbb aku xpndai cm ko,ko usir aku dr idop ko...
oooooo..sbb ko lawa sgt kot ko xnk kwn dgn aku yg teramat xlawa ni...
sadis la bro ko bt gni kt aku..aku xpenah pilih2 kwn pon...
aku kwn jek dgn ssape yg pnah kwn dgn aku...

sori la kwn..n3 emo aku ni...
tp,aku trse ah dgn tndakn ko...
mgkin ko xbce pon n3 aku ni...tp,aku nk meluahkan ape aku rse..
kt blog aku..aku xsebut name ko pon...
jgn bmbg xde org taw ko pnah jd kwn aku...
jgn bmbg org xtaw pon ko sape....

k....maaf amat sakit ati...
tp,ko ttp kwn aku...

3 comments:

yuyuEyuliAnayusOf said...

da bce da pon. hehe
xpela piqa kalo org lpe kte pon.
kte kne kuat. =.=

iQapiQa said...

yuyue...
yeah kte kn kuat...
mnum anlene utk tulang yg kuat jgak...
yeah!!

Juaini Jamaludin said...

saya pernah melaluinya. mmg menyakitkan hati :) sabar tu je lah ubat yang ada.