October 30, 2010

bulu emas VS bulu besi

anda pnah berjumpa dgn manusia yg pilih bulu?(YA|TIDAK)
anda pnah jumpa manusia yang nk tlg org tp pilih bulu?(YA|TIDAK)
anda pnah berkwn dgn mnusia pilih bulu?(YA|TIDAK)
anda pnah terkena dgn org yg semmgnya pilih bulu?(YA|TIDAK)


aku sbgai mnusia bese mmg xlari dr situasi mcm ni.aku da pnah kena dr zman skolah rndh smpai universiti.ada aje golongan mcm ni dpn mata aku..xkira la llki or prempuan.dah kalo mmg gila bulu emas,mcm gtu la perangainye.cube la selidik bulu msg2 dulu sblom nk pilih2 bulu org lain.nk tlg org dlm ksusuhan pon nk kena tgk dulu ke cantek ke tidak,body 36-24-36,dahi licin ke x,bdn ketul2 ke x,poket penuh ke x,muka nsome ke x?
huh..bg aku org2 mcm ni mmg keji di mata aku!!!daj kate kwn2 kn,tlg la setakat yg mampu..ni x,asal yg krg cun mntk tlg...seribu alasan dilemparkan..x keji ke namenye..bila tlg kita mengharapkan sesuatu..podah!!!!

mksud simpulan bahasa pilih bulu
->melihat spesifikasi2 tertentu yg memuaskan diri sendiri dlm melakukan sbrg tujuan..

off!

No comments: