December 23, 2010

kegembiraan hari ini,permulaan sedih ari esok..

assalamulaikum w.b.t
n3 k2 utk 23 disember 2010 krn 23 disember rse mcm istimewa skit dr ari2 yg lain..nge~

mula sekali,thank you Allah..alhamdulillah...krn Allah tlah memakbulkan doa aku selama ni..tp,aku pcya..sbyk mna aku usaha,byk tu la aku dpt..tQ jugak pd ssape yg byk tlg aku,yg byk support aku selama ni..esp mak aku yg byk bg financial support wktu2 akhir sem.kwn2 yg sudi jwb soalan aku bila aku tnya..n yg sudi diskus dgn aku ape2 sajo spnjg sem lepas..cewahhh..gaya mcm menang award dowh..kah3

kedua,tahniah kt sepupu aku sbb dpt 8A's..u deserve it..kita same2 gumbirakan tokma kita arini n mak kita jugak..kih3

tp,mak aku pesan jgn gembira2 sgt,nt ada yg menangis plak..gembira berpada2 org tua2 ckp.

buat kwn2 aku,usaha kita bkn sampai disini aje..kita ada 3 sem ag.but,2 sem aje ag utk bersama.pasni kita bkal bwk haluan msg2..aku nk 2 sem yg best gempak memorable dgn korg...


2 comments:

Hanisah Safian said...

tahniah tahniah! :)

Syafiqah Nafis said...

hanisah safian:tQ.rezeki je ni.(=