December 19, 2010

perihal BL0G ini!!!

ok..sume selamat ptg ye..ni n3 k2 arini..bt n3 lebih sbb esok lusa tulat off to somewhere..walopon da lame aku berblog tp arini aku rse aku nk bt officially perkenalan ttg blog nih n tn blog nih.yela mgkin ada yg krg knal sape cik syafiqah yg comey lg manis ni..mungkin ada yg knal tp ingt2 lupa..yela..kita bkn blogger femes kn sekadar meramaikan bil bloger di mesia je..

sy mula blogging since july 2009 kalo xsilap tp mse tu x menjiwai sgt watak bgai blogger ni..tulis pon mcm harem ajo.dan mse tu xtaw hape2 ag sal NUFFNANG nih.kira mcm bt blog sbb ada lecturer advise spya setiap student dia ada FB n BLOG.tgk tu niat pon xbpe nk ikhlas ag mse tu.then aku jd rajin sket berblogging stat awal 2010..

so,stkat ni follower blog nih 161.ada org tnye aku "ko mengamalkan prinsip u folo i,i folo u x?" aku pesen yg mcm ni..bila kau folo org,aku x kisah org nk folo aku balik ke x..tp,bila org da folo aku n mntk aku folo dia balik..aku folo la..sbgai satu penghargaan kt dorg yg dah folo aku.agpon,prinsip aku aku bkn nk kjar folower tp aku nk berblog..nk kongsi2 pndpat n nk kongsi2 rasa..sharing is caring x gitu adik2??sambil2 tu dpt kenal kenalan.n dpt tmbh pendapatn gak skit2..

n pesen aku gak mse blogwalking..ape yg menarik mnat aku nk komen,aku komen tp kdg2 dtg rsa segan nk komen ada gak esp bila bce post2 blogger2 hebat..nk komen sgt tp tkot ah nt ape kte komen x sehaluan dgn org lain..loser kn aku???hahah..n plg xpon aku tggl jejak la mna2 aku pegi.besela nk up traffic.

style aku jgk,aku suke org tinggal komen or link.alahai..sume org suke kot kalo ada org komen2 bbyk kn..tp,aku cuba la blas segala komen2..xde kot aku xblas komen org..almaklumlah excited sgt..kih3
bila org komen byk2 kn membawa mksud rmai org suka dgn ape kita tulis..kalo sikit,sebaliknye la tu.tp,bknla mknanya aku kuciwa bila xde org komen..mgkin ape aku tulis,xmenarik..mungkin pndpt aku xsame dgn pndpt org..

sbb aku jgk pcya xsume org suke kita.then,aku xkisah pon if ada yg komen xsehaluan dgn aku.cuma aku mntk sanpaikan komen dgn cara yg betul..jgnla mrh2 or maki2 bagai.kn xsopan tu namenya..ada je aku face komen2 sebegini..tp, nilah cobaan sbgai blogger..aku cuam blogger di pinggiran sahaja..mereka2 yg blogger hebat tu mungkin daj bese la alami such things..

lastly,mungkin sebelum2 ni aku kencang jgk tulis sal cinta2 n boipren ni tp sooner or later aku akan krg2kan skit hal2 mcm tu..n insyaAllah ckp byk sal bnda berilmiah or pengalaman2 berguna.suke aku bce blog yg cter sal bf n gf mmsg tp aku xbley bt mcm mereka sbb halangan dr satu pihak lg.mgkin si dia ada sbb tersendiri n tertentu.aku cuba la menghormati apa yg dia suka n xsuka..ok..enough bout him..kih3

see u later k..daaa

2 comments:

cikpuanNaiz said...

btol2.setuju.kalo xde org kmen, ase entri tu cm xmnarik r tu/.haha

Syafiqah Nafis said...

bella pinky:nseb awak komen cni..hehhe