January 7, 2011

terengganu banjir!!!

berita dr Universiti Sultan Zainal Abidin:
2 ari suda bumi unisza dan juga kawasan sekitar berhujan malahan berbanjir.
laluan2 utama di unisza di tutup bt sementara waktu shgga air turun ke paras krg bahaya.
tiada mangsa di pindah ke pusat2 pemindahan banjir memandangkan air belom memasuki asrama siswa/i walaupun sesetengah kawasan asrama telah menjadi pulau pandan jauh ke tengah.bekalan makanan maseh mencukupi memandangkan pelajar2 kebanyakkanya br saje abes bersoping akibat drpada PTPTN masuk awl namun utk mendptkan bekalan spt nasi pelajar perlu menharungi banjir yg berada di paras dada itik.aktiviti seharian pelajar mula berubag kpd proses hibernasi yg agak panjang dan ada juga yg memilih utk meninjau2 kawasan sekitar.style berpakaian juga mula berubah apabila byk pelajar mula mengenakan baju bulu tebal krn suhu sekitar seakan2 berada di musim sejuk.namun rak kurang juga yg maseh mengekalkan identity mereka dgn meredah banjir berstokin.





sekian laporan dr NUR SYAFIQAH MOHD NAFIS.

8 comments:

-long@wani- said...

wow....hebat la UniSZA...u lain mna ad mcm ni....giler r.....esok salji turun kot....wow...such an impressive memory la kan...bertuah sgt kita....haha

iQapiQa said...

long:oops anda mengomen di sini.tQ
u lain xde kanz2 rse mcm kita rse!!!

iszieylyanziy said...

hujan xberhenti2 kn

fAriefArihan said...

lagi teruk dari kelantan.... takziah lah... :P

iQapiQa said...

iszieylyanziy:yup..tparini da xujan cuma dingin ag.heheh

iQapiQa said...

fariefarihan:kelantan x banjir ke?heheh

fAriefArihan said...

banjir!! tapi kat Usm tak banjir. haha.

iQapiQa said...

fariefarihan:beruntung lah anda