March 24, 2011

sy TAKNAK cerita pape..so,jgn la BACA

comman statement bila korg da lame tak kemaskini blog.
"rindu kt encik blog" 
nape encik blog?sbb blog tempat kedua luah perasaan lepas kt pakwes.gaduh2 dengan pakwe tak ada arah nak ckp kt sape tulis kat blog.
"lame tak update blog.dah bersawang blog aku"
dah name pon laman sesawang.mmg bersawang sawangan la kan..huhuhu

ko sudah aku merepak sekejap tadi..assalamualaikum..
last aku post entry kt blog  pd 16 mac..
arini sudah 24 mac.

17-19 mac aku ke langkawi.saje pegi ramaikan org kt jetty kuala perlis tu.saje pergi menyemakkan keadaan last2 day cuti sekolah..pics lain hari lu letak.internet macam ciput vavi tarak voley upload pics...

21 mac aku attend satu test utuk masuk ke kursus infosys kat UUM.so,konklusinya kau mmg xdpt jawab.soalan dia perlu otak yg kreatif tp aku malas.aku tinggalkan KOSONG paper tu..

23 mac aku ada mid term test untuk subjek compiler.sila googla utk tahu WHAT IS COMPILER.yes sgt susah.n aku antara org yg last hantar tp still tak dapat jawab.ok fine.final aku pulun mcm gila seperti sem2 yg lepas.

24,25,26,27 mac..hujung minggu aku jadi empat hari.khamis sume kelas CANCEL.jumaat n sabtu mmg tido.ahad ditakdirkan sem ni xde kelas.HEAVEN ok..

tp......................projek aku xbuat ape-ape lg woiH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments: