April 21, 2011

aku dah kat umah.kau orang tengah exam ea??

assalamualaikum rakan-rakan blogger or tak blogger.mana tahu lah kan ada tersesat ke blog tak berapa indah ini.teruja sangatlah saya hari ini kerana dapat jugak buat home made entry ini.keh3.

huh..orang lain da lama dapat balik.aku plak baru terhegeh-hegeh nak gebang aku baru balik umah.very the...orang lain balik kampong sebab da abes exam.haku?tak exam pon lagi.study pon hentah ke mana.sudah mahu pulang ke rumah.bukan nya hape aku pulang sebab rindu famly wohh..rindu nak mkan masakan mak aku.yelah takot jadi pape kang dapat jugak haku rasa masakan mak haku buat kali terakhir.ye dop???

sape ada masalah back-pain mcm haku?serius weh aku tak boleh duduk atas lantai lama-lama.belakang mesti sakit.yelah berminggu-minggu duduk depan laptop buat keje.tak bukak laptop means tak ada kerja.pastu mak aku cakap sebab aku tinggi jika aku asyik mengadap depan laptop mungkin aku cepat bongkok.seram..ah tak nak lah jadi nenek-nenek si bongkok 3.kenyataannya aku bakal mengadap laptop ni untuk sepanjang hayat aku nanti.dari buat design,coding dan taip laporan projeck.dan sem depan aku bakal buat projek final sorang-sorang.eh memang sorang-sorang.tak ada orang buat projek final dua orang-dua orang.kalo korang tengok ada pengantin berbongkok tu aku lah kot..hahahah..heh simpang malaikat 44!


3 comments:

oRkEd PuTiH said...

salam..sy pon kt umah gk..smlm smpy!!huhu=)

Syafiqah Nafis said...

ouh..bila stat exam??

aboyandnick said...

nak minta tolong promotekan blog kami boleh? terima kasih... sebolehnya kami mahukan 100 org follower untuk comercialkan blog kami ni.... terima kasih banayk yer... insyaallah kami akan cuba tolong anda juga... terima kasih sekali lagi... kami dalam masa memuatkan video masakan terbaru kami harap semua dapat enjoy....

http://dapurbujang-aboyandnick.blogspot.com/