May 9, 2011

cucu ke-35.

assalamualaikum darling$$$..hehe.ok mood menulis dah datang.so,jangan bazirkan idea-idea yang datang.sekali datang belum tentu datang lagi di masa akan datang..

ape kes cucu ke-35 ni??aku ke cucu ke-35 tu?ke aku baru dapat cucu ke-35?meh sini adik kakok.kita citer.lebih kurang 21 hari yang lepas (entah berapa haribulan,kira sendiri) aku dapat seorang lagi sepupu.baby girl lak tu noXs..suka la tu.suka la tu.dan yang paling gembira mestilah tokma aku noXs.dah lame dia mengidam cucu perempuan.almaklumlah selepas beberapa kelahiran si botol je yang keluar.very the frustrated tokma haku.sekali dapat baby girl.excited habis..untuk penegtahuan kalian semua dari 35 orang cucu tokma aku cuma 12 orang si dara..yuk!selebihnya da boleh buat 2 pasukan bola sepak.

dipersembahkan cucu ke-35 Fatimah bt Abdullah dan Abdullah Yusof

hai saya noureen hanania amani
umur saya 21 hari
berat saya ketika dilahirkan ialah 2.5kg..

aku pon excited jugak dapat sepupu perempuan nih..hehe..
k papai!

No comments: