May 25, 2011

sp0t me!!


gambar ni dah pernah appear sebelum ni..
sekolah kebangsaan batu 48 dungun (mana byk batu sekolah aku dengan kau..hahahah)
6 cempaka.
muka kanak-kanak
spot me!!!!


okeh..ini sakai yg teramat.
ni mase form 2 mase masuk debat.
hai korang..sume kat oversea kan?
aku??aku bahagia di malaysia..huhuh (ayat penyedap hati)
maktab rendah sains mara kuala krai kelantan (tempat segala mak2 jin n bapak2 jin mengawan dan bertendang)


ok.ni di tempat jin bertendang tu lagi tapi masa form 4.
kecik molek je kan muka.tak lah bam bam mcm sekrang.
hai korang rndunya zaman gila2 dulu..zaman kena lari keliling maktab

ni setelah keluar dari tempat jin itu.
ini ketika di maktab rendah sains mara-besut terengganu
tatkala aku tertinggal sorg2 di besut
geng2 lain dah berkampung di k.T

setelah 5 tahun menjadi pelajar sekolah..
hari graduasi di mana mak ayah aku tak dapat datang..abah sakit


spot me!!hint:paling gelap!
tatkala bereunion bersama rakan2 sekolah rendah
aku legam sebab tgh ber'khidmat negara'


spot me!!hint:krg gelap..hahah
hey charlies..miss u damn much..
kem khidmat negara ulu pari rembau n9
pon tempat raja jin mengawan dan menjalani kehidupan harian


kawan sedorm..aku maseh bergelap.sadis!


sape maintain putih melepak masuk kem??

okay hari ni aku rajin buat caption setiap gambar.
motif:saje nk mengimbau kenangan silam.
nak tergelak tengok muka sendiri zaman kanak-kanak

dulu hobi aku dgn kawan2 tgk album gambar komen-komen gambar orang
dan gelak2 tak ingat dunia.tah pape perangai.

kawan..mana kamu?

pen off.bubai~





2 comments:

Weieyka Eyka said...

ada muka akuuuu!!!
wiuwiuwiuwiuwiuwiuuu~~~:P

Syafiqah Nafis said...

eyka hanapf:kebetulan je tu..
hahah.rndu kan zaman2 sekolah