June 16, 2011

kacau bilau

Assalamualaikum w.b.t

dah banyak hari aku tak menconteng dengan idea sendiri.past entry aku ctrl+A dan ctrl+C dan ctrl+V je dari sumber-sumber.

kesihatan aku tak mengizinkan apayah lagi dengan jadual class yang pack..berkampung di lab dr 9-5pm.esok pula akan exam.mungkin sebab aku stress aku tak sempat untuk berehat2 serta memanjakan diri sendiri.

tambahan pula aku yang suka berdrama ni seminggu ni dihujani emosi yang tak tentu hala.physically and mentally sick for more than a week.yes,sume ini ujian dan dugaan.dan sakit itu pula kafarah dosa.

dugaan part emosi paling aku tak boleh tahan.yes aku seorang yang beremosi.sensitif.once aku mula menangis,maknanya susah la aku nak berhenti.

entahla apa aku nak bagi tajuk pada entry ni.aku tulis je apa aku rasa sekarang.ada jugak aku rasa aku ni macam taik!!routine harian aku agak kacau bilau.ahh...

tengok menulis pon dua baris dua baris.cacatnya aku kali ni.cepatlah abies course ni.cepatlah mahu pulang ke rumah dan berjumpa dengan encik doc.nantikan aku ye encik.doc.byk benda nak mngadu nih.harap encik.doc dapat bagi ubat paling mujarab..amin~

keyboard 0ff

No comments: