July 9, 2011

Saya bukan tuttt dan awk bukan tetttt

Saya bukanlah solehah seperti awk inginkan sebab saya perlukan yang soleh untuk membimbing sy

Saya bukanlah perempuan lemah lembut lagi ayu seperti awk impikan sebab saya perlukan Adam untuk melembutkan hati konkrit saya

Saya bukanlah robot yang boleh diprogramkan untuk ikut apa sahaja apa yang awk inginkan tapi saya boleh berubah jika diberi waktu.Belakang parang lagi diasah lagikan tajam apatah lagi saya

Awak pula bukanlah jahat saya maksudkan cuma awak terlalu baik untuk seseorang seperti saya

Awak bukanlah lelaki kasar cuma awak terlalu lembut untuk perempuan berhati konkrit macam saya

Awak juga bukanlah saya anggap robot untuk saya arah buat itu dan ini oleh sebab itu saya beri awak ruang.Ruang untuk menilai baik buruk diri sendiri dan juga tentang hubungan kita.

No comments: