August 2, 2011

kau marah cne??

Assalamualikum w.b.t dan salam ramadhan.

perempuan berleter?lelaki mesti tak suka kan?sesetgh tu bialah mak dia aje kuat berleter kat dia,dan taknak teman wanita plak membebel.serabut katanya.Bila bergaduh lelaki tend to senyap.ambik pendekatan berdiam diri.tapi ada juagak certain perempuan yang mcm tu.bila kena marah or nak marah dia ebih suka menjauhkan diri dari org.dia nak tenang dulu baru berhadpan dengan yang terbabit.korang kategori mana?aku kategori dua dua.sebab aku respon berbeza kepada org berbeza.

Bila dgn kawan.
Bila aku marah kat kawan-kawan or kawan-kawan marah dekat aku.aku suka jauhkan diri dari org tu.aku bia samada aku or org tu cool down dulu.nanti bila aku dah cool down baru aku respon.biasanya aku mula SMS kawan tu.mintak maaf.aku bukan pesen yang tengking org on the spot.marah aku dlm hati.aku sumpah seranah pon aku sorg je tahu.walau org ckp aku nmpk emo,tapi aku xde kekuatan nak luah mrh depan org.aku nampak emo sebab bila org buat taik dengan aku..aku bleh nangis on the spot.satu lagi,sebab dah ada FB ni aku suka tulis kat wall.aku luah ape aku ckp.tapi,aku admit luah perasaan kat wall tak cool dan tak effisient rasanya.sebab kau akan rasa mcm kau raih simpati org n org mungkin salah paham dengan apa  kau ckap.so,next time aku tak lauh pape dah kat wall.aku serik kot!!

Bila dengan family.
Bila gaduh dgn siblings esp aku lebih suka cakap direct.If aku tak nak buat,aku cakap.AKU TAK NAK.Tapi org cakap dengan adik beradik xbleh gaduh lelama.mcm tulah aku,walau 5 minit lepas bertikam lidah(simpulan bahasa) nanti karang boleh ag makan semeja dan borak macam biasa.Alah nak besar2 hal apenye.Kau n adik beradik datang dari rahim yang sama,berkongsi hidup same2 sampai hati ke nak tgk ada siblings tarik muka bila kadang-kadang je berjumpa.

Bila dengan BFF.
Aku exactly seseorg yang berbeza dengan BFF.Bila dengan BFF aku lebih berani nak sembur bila kau dah marah.Bila aku marah,berdas das aku bagi.aku tak selindung ape2.Sound direct.tapi sungguh la kelemahan aku apabila bersuara.sebab aku sembur dia berdas das pon via SMS.nak cakap kat fon pon,takkanlah aku nak sound.kalo kat asrama,malu dengan rumet,classmat,gengs dan org sekeliling.Kalo kat umah malu kat mak,adik beradik gaduh dgn BFF.Bila jumpa depan mata,nak marah tak jadi marah.tapi kadang2 pernah jugak terkeluar high tone.Dan bila aku marah,aku banyak berleter.Selagi aku tak puas hati,aku hantar SMS bertubi2.Tapi si dia jenis yg selalu cool down.dia tak blas SMS aku.CALL aku non diangkat.at last aku pulak kena pujuk dia.adoii..aku admit jugak aku bkn jenis yg cool,aku kurang sikit bab2 emotional management.Cne ea nak jadi supercool??

sekian sahaja celoteh makteh.thanks sudi baca.

keyBoard oFF.

1 comment:

Anonymous said...

Hi

What do you thing about below diet supplement? I'm going to buy something good for muscle growth. Please give me a piece of advice.

[url=http://www.aminokwasy.odzywki-dla-sportowcow.com.pl/rodzaje-aminokwasow]aminokwasy[/url]