September 24, 2011

kasi HANGIN sungguh pagi-pagi!

Assalamualaikum wbt dan selamat sejahtera.

permulaan hari aku yang happy.Thanks JPA,kerana merealisasikan impian kami!

tak sempat nak happy go lucky pon.bad luck la pulak!!hentah sapa yang mendurjanakan aku.pegi tukar password emel aku.aisehh..emel tu LEGEND tu.kenangan dgn bekas boifren tuu!

hah..try nak reset balik password.at last account kena LOCKED.mahu nya aku kena tunggu 12 jam lagi baru bleh login balik.adehhh..

adehh.ada ke tanya WHAT IS THE NAME OF YOUR FAVOURITE BOOK.memang sah-sah aku lupa.emel zaman hang hebat berlawan dengan hang tuah.aduhh..

to.Yahoo..boleh kasi tau tak ape password adik gua tukar tuh?

p/s:siap la kau budak bertuah 2 org tu.

2 comments:

al_hakim said...

sabaq ceq...

Syafiqah Nafis said...

huhu..tak bley sabaq sgt.emel penting tuu.hehhe