September 23, 2011

ee...berbulunye AKU!!!

Assalamualaikum w.b.t dan hai!

Memandangkan last year di kampus ni aku dapat menginap di apartment,banyak gak perkara yang membuatkan mata aku berbulu gak ahh bila tengok perangai certain housemate yang macam budak baru pas period.Yelah 1 rumah tu,ada student dari pelbagai kos dan semestinya aku tak kenal pon.Macam-macam perangai.Mula-mula tahankanlah dulu,lama-lama naik berbulu.

Apa yang buat aku berbulu sangat nie.Check this OUT bebeh!

1)Meninggalkan sisa makanan dalam sinki.Katanya geli nak kutip.Padahal yang tu jugak kau telan tadi.Memang geli sebab sisa dah berkulat dalam lobang.So,buangla sebelum makanan tu bertukar jadi haiwan.ahahahahahar

2)Perkara ini agak sensored.Guys boley skipped.
Buat ampaian macam dia sorang yang punya.Segala 'anak-anak' dia jemur one by one atas tali ampaian.Pastu orang lain nak jemur baju sakit hati tengok.Benda-benda kecik tu berderet.Macam tak reti beli hanger.Tak ekonomik!

3)Tatkala aku lena di buai mimpi,ada pulak suara haunted bernyanyi riang sayup-sayup ke telinga aku.Uh selaku pelajar last sem,semestinya kelas jam 8 TIADA.Diulangi TIADA.Maka waktu selepas subuh adakalanya di'spend utk rehat.Cewahh.Setelah berjaga malam membuat asaimen.Amatlah mengganggu minda dan perasaan apabila suara haunted itu memanggil2 rakan2 utk ke kuliah.dik!!SMS tak bleh kerr?Suara best macam Justin Bieber OK gak!ni HAREM.HAUNTED!

4)Ada species budak umah aku nie kaki tak kenal selipar.Yakni main rembat je selipar orang.Jap ag aku nak guna takde.Entah sape tak reti ukur kaki di selipar sendiri ni.kita kongsi umah je bukan selipar.please take note!

5)1 lagi perangai tak bleh blah housemate aku,tatkala waktu puncak orang nak pi mandi nak pi kelas.ada la mahasiswi harapan bangsa mana entah dok memberus baju dalam shower.Kat shower favourite aku plak tu.Dahla dinding lantai naik kulat tak nak tolong sental.Time aku nak mandi dia mencuci plak.Maaflah kalo aku merenung tepat ke mata kau tatkala kau kua shower.Rasa macam nk flush kepala pun ada!

6)Tak boleh  blah jugak perangai siswi bakal pemimpin negara mana entah ni.Waktu-waktu apartment aku air kena catu aritu,wujud jugak spesis manusia yang over hygenic.Air macam segan mati tak mahu kua,dia senang lenang cuci baju.Heyy..org lain nak buang air tak lepas.ko sesedap burger mCd basuh baju.haish!

dah ahh.tulis banyak-banyak nanti korang cakap aku kerek.taknak ah padahal aku cool jer.hahahhahahar.marah orang pon setahun sekali jer kan?kahkahkahkah.

*thanks for reading
**next time datang lagi
**keyboard ofF

4 comments:

Anonymous said...

nice your blog, but pening kepala & sakit mata lah baca coz background mcm tu..huhuhu...

unknown said...

hehe..suke entry ni sbb pnah jadik jgk..mmg hangin jek..time dh lase=t sem,baru la trase smue ni..
juz bsabar je.tp kalo dh xleh blah dgn perngai dorang,face to face je. :)
good luck !!

Syafiqah Nafis said...

n'ieda,thanks.haha.tak sampai limit lagi nie berbulunya.hahahhahah

Syafiqah Nafis said...

thanks miss/mr anon.gonna change it later.heheh