October 10, 2011

Aku makin keliru,jiwa celaru.

Assalamualaikum w.b.t dan hai.

Apa rasa bila si dia mengungkapkan kata untuk merelakan kau pergi dari hidupnya.Tatkala dia marah,dia memutuskan hubungan.Tatkala dia dah tenang dia datang balik pada kau.Padahal kau da all out menangis.Mata bengkak macam zombie.tatkala kau kuciwa satu benda pon kau tak dapat buat.Apa harus aku buat??

Aku seorang yang sangat lembut hati.Aku mudah kesian dan mudah cair pada org lebih-lebih pada orang aku sayang.Ini lah aku.Aku harap kau tak main-mainkan perasaan aku lagi.Aku tahu kau sayang aku tapi kau terburu-buru buat keputusan.Yang sendiri memakan perasaan kau.Dan membunuh semangat aku.Aku tahu juga silap aku, mengoffer perpisahan tanpa aku fikir jiwa marah kau.Terima kaseh untuk kau!

Sekian!
Aku keliru~


No comments: