October 22, 2011

perempuan kalau pengotor ape jadi?

Assalamualaikum w.b.t dan haii..

Nak tahu bagaimana sinki umah/hostel aku jam23.33 tadi.

p/s:maaf jika ianya kelihtan jijik.tapi inilah masalah bila dah period berpuluh tahun.duit beli pad dah beribu tapi tak reti-reti nak jaga kebersihan.


kita tunggu esok apekah tindakan mereka terhadap sinki ini.Air memenuhi separuh sinki ye tuan-tuan dan puan-puan.lubang sinki penuh dengan sisa makanan ye adik kakok.kite tinggu!!!!!!

p/s:maaflah.aku mmg tak boleh jika perempuan dah besar panjang buat hal macam ni.Plus masing-masing MAHAsiswa.bijak pandai.Dan Muslim.tapi bab kebersihan "0".

Lelaki plis amek tahu wanita pilihan hati korang cantik luar dan dalam ke tak!

"thanks for reading!

2 comments:

simaasyamimi said...

rumah aku ;lagi teruk.seme dok reti base.aku jadi org gaji pulok kat umah tu

iQapiQa said...

huhu.takpe simaa.sek ye bagi kita pahala free3.hahahah