October 28, 2011

sy sayang Mak saya.

Assalamualaikum w.b.t dan dah maghrib ni.selamat maghrib lah.hehehe

Dah solat ke belom semua?huhu.Bestnye dok umah.Ada mak ada adik beradik.Ada bilik yang sangat syok untuk tido.huh(Apekah?)Walau balik 3 hari 2 mlm(pakej hotel gitu).berat kaki nak melangkah meninggalkan umah.Umah ku syurga ku.wahaaa...

Thanks untuk mak kerana bekerja keras menyiapkan dress yang cantik untuk saya.Okeh saya tahu mak saya sangat talented dlm menjahit.Jahitan mak saya tak pernah menghampakan.Dan saya sangat suka setiap bau mak saya buat.(terharu)

Dan a million thanks sebab mak sudi anta saya sampai ke bilik di kampus petang tadi.Walau saya dan adik sebenarnya boleh naik bus.Mak tahu susah dpr bus ari jumaat.Mak saya rela berkorban demi keselesaan anak-anaknya.Huh!Tak terbalas segala jasa mak saya.

Seminggu lagi bakal pulang ke rumah lagi utk raya haji.Tak sabar untuk buat ketupat palas dengan mak dan nenek.Ya Allah semoga aku bersabar menunggu hari bahagia itu.

p/s:kata ganti nama macam kacau di situ.heheheh.
thanks for reading and keyboard oFf.

No comments: