December 9, 2011

Sesungguhnya saya rindukan mereka.

This one is zharif.Suke dgr dia ckp even pelat mcm aku dudlu.
Assalamualaikum wbt.Aduhai tak dapat tdo pulak.Tu lah membantai tdo di siang hari kan.Malam berjaga mcm burung hantu.Stalk FB makcik aku ternampak pulak si kembar berdua ni.Rindu nye kat mereka.Cuti sekolah dorang balik,aku pulaks bizi kat kampus.Syahmi(abang) dan Syakir(adik),kakak rindu kamu berdua.

Dengar kata,kamu makin ligat yer.Pantang pintu pagar tak tutup.Alamaknya raya sakan lah korang yer.Nak dengar kamu berdua berceloteh.surely cute.Syahmi,jangan sombong dengan kakak yer nanti!heheh

Hai kamu berdua.Jangan nakal-nakal.
Syahmi(baju merah) tanpa makanan makanya bukan Syahmi.Tapi kamu cute begitu.
Yang ini juga.Baby girl terHOT di rumah kami.Sebab kurangnya bilangan baby girl maka Amani menjadi rebutan ramai.
Dengan ketiadaan rambutnya membuatkan dia terlebih-lebih cute.And Amani super cool baby!!

Gelak sakan ea?
Mak aku cakap nampak gayanya macam raya tahun depan gak la dapat jumpa mereka-mereka termasuk mak-mak mereka ni.Adui.lambat lagi lah nmpaknya.Tggu ea kanak-kanak sekalian!

ok.keyboard Off.

No comments: