January 13, 2012

hari-hari berlalu bagaikan husin bolt yang berlari.v3.

Assalamualaikum w.b.t.

Today is my last day at unisza.Last night is the last meal i ate at unisza.and it will my last shower at unisza too.Then,insyaAllah will come back for convocation day in September with beloved husband maybe or beloved fiance maybe.or totally single maybe.Who knows?Allah KNOWS!

Ok continue with my story.Ape yek aku buat 3 tahun setengah di unisza...

Sem5-bermula dengan baik sebab sem 4 boleh score.Tapi  sem 5 subjek semua tough-tough.Tapi paling aku suka Data Mining.Sebab ada calculation.Blaja banyak benda baru.Tapi even minat Data Mining,aku xdapat score elok masa midterm.And sangat teruk sebab markah hanya dapat kyrang dari separuh sedangkan orang lain score hampir full mark.Sedeh memang sedeh tapi silap sendiri.Sangat-sangat down sebab tak pernah dapat markah seteruk itu.My bad!Tapi atas berkat usaha dan doa mak finally aku score jugak subjek tu even bukan A.Ok la bagi aku sebab carrymark separuh pon cukup-cukup makan.Allah jer yang tahu mcmna perasaan aku mase tu.Dengan subjek web programming yang sangat mencengkam jiwa tapi last dapat gak score.thanks cik nazari.fiuuuuuuuuuuhhh.n end up dgn 3.74 only.Yes pointer dropped.Tapi akur sebab masih ada 3 sem untuk naikkan lagi CGPA.

sem6-sangat-sangat enjoy walau ada group projek.macam dis sem jugak cuma ada partner.Aku dgn kak.nisah dan dekna.projek ni mendedahkan aku lagi dekat dgn web programming.lebih memahami clasmet.betapa enjoynye sem 6 aku sempat lagi bercuti di langkawi dengan rakan2,una,aini,kak.kim,kak.ira.Sangat-sangat seronok.sebab da lama tak gi langkawi.And cuti yang lama lepas sem 6,aku gi asp.net.dan aku mengalami kegagalan namun itu lumrah.pasa aslnye mmg payah tapi ena terima seadanya.Sori long atas segalanya.Pengalaman tu paling pahit buat aku long.Paling sakit.Tapi syukur,sem 6 aku score 3.80.berkat berdiskusi dengan kawan2.ka.nad dan k.ila dan perngdiskusi tegar Atiqah azlan.Rindu nk chit chat dengan kamu.Rindu nak study dgn org-org hebat mcm k.ila dan k.nad.saya sangat cemburu kan mereka sebab bagi saya mereka sungguh hebat.kata-kata mereka bisa,tapi utk kebaikan.Thanks kak!

sem 7?tak boleh nk buat konklusi lagi.result tak kua ag.tapi kata hati,ianya bukan seperti yang sem2 sebelumnya.

okeh.ni last post guna unisza hotspot!yaeyyyyyy!dungun wait for me okeh!!

jom packing barang!

No comments: