January 8, 2012

hari-hari berlalu bagaikan husin bolt yang berlari.V2.

Assalamualaikum.
.
i'm still counting day to finish my study in campus..hoyeayhhhhhhh..cuma tinggal 5 hari saje lagi..wahh..dulu tengok senior sem 7,jeles sebab masa tu dorang dah nak abes sem di kampus. Now,it's my turn coming.wahh..nk cakap tak sabar nak abes tak jugak,sebab sayang kawan2,lecturer an unisza itself. Excited pun ada sebab tak lama lagi dah jd pekerja(even on training!).

Ape eh aku buat 3 tahun setengah di unisza..pengalaman TAHUN SATU macam bese-bese jer.Tak lah thrill sangat. But it is the beginning!TAHUN DUA?

Sem 3-Yahhh.Masa paling excited sebab da jadi senior even rmai super senior n super duper senior. Yelah..KAMI BUKAN STUDENT TAHUN SATU yang selalu dipandang enteng!Cewahhh.Tapi ape yang paling aku hingat sampai MATI ialah..AKU PENGSAN KAT PASAR MALAM!(kau ada?hahaha).Aku tak pernah2 pengsan selama aku hidup 20 tahun.Boleh pulak mase tu aku TERpengsan.Pastu kawan-kawan aku cakap kepala aku terhantuk atas batu. Bila aku sedar aku tercari-cari ABAH aku.Wahal ABAH dah tak ada.Mase tu kawan-kawan aku cakap takut tengok aku. DOrang ingat aku da hilang ingatan.(Yelah terhantuk kepala kat batu besar,siap berdarah-darah lagi).Mase tu,aku ingt aku naik moto dengan UNA.hahaha.Lepas saat tu UNA da taknak bonceng aku naik moto.Dia cakap aku berat nak angkat if pengsan lagi.hahahhahahah
bertuah punya kawan.kui3..xpe UNA,aku sayang ko lebeh!

Sem 3 jugak merupakan saat di mana bibit percintaan aku dan dia bermula. Bermula sebagai kawan, masing-masing mula suka antara saru sama lain..and we officialy as _____________ on ___________2020.(please fill in tha blank!).And aku akui banyak dugaan masa mula-mula ehem3..hahaha.AKu banyak kua airmata.Sem 3 ugak aku byk kali jatuh sakit.Exam week aku sakit.Gi exam aku sakit.Alhamdulillah aku berjaya maintain DL even pointer jatuh kepada 3.52.Itu pun dah cukup bersyukur sebab subjek sem 3 memang tough sangat.Se'tough abang Arun!

Sem 4-Sem palaing buat aku senyum sampai telinga.Aku score 3.86.The highest penah aku capai dr zaman sekolah hingga Universiti. Aku mampu buat Mak aku bangga dengan aku sebab aku dapat anugerah pelajar terbaik untuk course aku.Bukan nak membangga tapi sekadar nak mencoretkan kejayaan diri. At least aku pernah jugak merasa dapat anugerah tu.Aku dapat score sebab aku suka semua subjek sem 4.Bila lah nk score result macam ni lagi.Yelah orang lain 4.0..aku xsampai pon 3.9..tak pelah.ni lah the best that i can do!!

Sekian untuk version 2..

2 comments:

Rauf Husna Public Gold Dealer Cyberjaya said...

sempat ko ngate aku qa..hahah...tp qa aku mmg x ckup kudrat nk angkat ko mase tue..nsb bek org2 sekeliling tolong..huu..pengalaman 2!

Syafiqah Nafis said...

haha.sori una.xd niat mengata ko p0n.tp ak kan mmg berat.hehe.thanks una tlg ak.hehe