April 3, 2012

Homestay for only RM170 with 3 bedrooms.

Assalamualaikum wbt..

Seperti yang telah diamanahkan kepada saya (Nur Syafiqah Mohd Nafis) oleh makcik saya maka nya dengan ini saya nak pomote lah homestay mak cik saya ini.

Sebagai perkenalan,homestay ini ialah sebuah rumah bertiga bilik(1 master bedroom,2 non-master bedroom?) serta 2 bilik air yg luas (tapi tak seluas gelanggang badminton).Haihh..penat eh nak formal2..Moh tgk gambor jele...

Sebuah katil bujang di bilik non-master
Ada sebuah lagi bilik non-master bersama katil bujang
Parking lot(?) memuatkan dua buah kereta or berjula lemon buah kereta mainan.
Ruang tamu yg selesa beserta langsir kuning..eh bukan-bukan set kerusi duduk-duduk(duduk-duduk?)
Set TV comel yg tiada Astro pun.Nampak tak ruang depan tv untuk bermesra(?) anak beranak
Dapur yang seswai utk kenduri kendara(tiada kaitan).
Dan master bedroom sekaligus pakej dgn bilik air.

Mahu lagi?
Harga hanya RM170 sehari/semalaman
Toto/narita dan bantal extra disediakan
Seswai untung pakej datang berkeluarga secara gerombolan
Cuma 30min ke bandar K.Trganu jika menepuh jalan tidak jemmed
Lokasi:Padang Midin berhampiran Bangunan Mara(yang berwarna purple)
Kwasan sekitar yang banyak kedai makan,car wash,dobi etc...
JIka berminat hubungi saya di talian 013-9725119 dan saya akan sambungkan kepada pegawai perkhidmatan pelanggan kami...kih3

Sekian~

No comments: