April 4, 2012

0n 80th day,we meet.Next?

Assalamualaikum wbt...

Selamat pagi dan salam bahagia semua.

Aku jenis yang tak reti bercerita pada kertas.(So kenapa aku blogging kan?Suka hatilah!)

Then,bila aku gembira pun aku bercerita di blog aku rasa maksud kegembiraan aku tak sampai.Then bila aku sedih,aku mengadu pun sama.Sampai ada yg salah paham disebalik kata2 aku.Sebab tu pepatah Inggeris menyebut Picture represent THOUSAND words.(Bukan WOrds represent thousand feelings..hahahaha)

(Motif post masih krg jelas jika ingin dibandingkan dgn tajuk)

Straight to the motif lah senang..

Selepas 80 hari berpisah(atas desakan praktikal..hahaha) maka nya hari itu ada peluang utk aku dan cik botak ketemu..auw...suke!

(sampai tak mksud kegembiraan aku?)

80 hari tak jumpa then bila jumpa sempat 5 jam je..Mau menangis aku tatkala bas bergerak.Rasa nk kejar je bus...hahahaha

Sakanlah clasmate dia usik ktorg.Driver bus pon same menyakat.Auwww..malu...

Next dating bila pun tak tahu..Jika ada rezeki 27april to 2 may i'll be in Terengganu!Leave approved!Harap jumpafamily dan Cik Botakdan kwn2 dan arap sempat jln2 di Unisza...insyaAllah.

Till then..see u again.Muahhhhhhhhh

No comments: