September 29, 2013

25 May 2013 continued

Assalamualaikum wbt...

Hahaha*gelak dulu.rajin yg amat update blog.Actually saje aku nak rekodkan saat2 indah dlm hidup.

Dan utk persiapan kawen as mention before ktorg bt asing2..dr test hiv, anta borang kawen sume asing2..Dlm tempoh persiapan kawen tu adelah sekali je jumpa.Kalo nk jumpa tu, ak gtaw elok2 kt mak tujuan nk jumpa.if xpenting mak xbagi derr.

Hiv test aku ingat lg aku bertemankan mak dan my sister.Yes, ak langkah bendul but nothing to do with thay issue.Kakak aku rilek je.Siap jd bridesmaid.Tolong itu ini termasuk kewangan.

Part pelamin mak aku dah pesan siap2 jgn abes kan lbh dr 1k.And utk pelamin aku pegi book dgn mak aku dan tokma aku.Secara kasar pelamin simpel aku beserta 2 psg baju lelaki perempuan hanya RM600.Murahkan? Husband dah sound awal2 xnk sanding2 and jgn abeskan byk duit utk pelamin shj.See, mertua and menantu sekepala.

Inilah pelamin simpel kami..
Tema pd asalnya maroon, pink and peach tp...ada kejadian disebaliknya.Nanti aku story.*haruslah aku catat di sini.nt anak2 nak baca uolss.hahaha












No comments: