September 30, 2013

25 My 2013 continued part 4

Assalamualaikum wbt.
Sementara boss xbg keje ayuhla kita menulis.
On 25/5 tu pg2 ak dah bgun pegi pickup dekna.Boleh pulak dia terlajak.hahahaha...Lepas amek dekna dok guling2 layan debaran di dada jap.Then solat subuh n solat hajat semoga majlis berjln lancar, semoga jd is3 soleh etc.Sebak ok.Dh nk jd bini org, dah lpas tggjwb mak aku, mcm2lah aku rasa.Tp, xlyn sgt perasaan tu.Kalo lyn mau zombie bijik mata.Sikit2 sudeyh.

Lpas solat, settlekan guestbook.Ak bt sendirik ok.Dgn pertolongn tangan ajaib dekna, nmpk rupelah sikit guestbook tu.Pastu, tgk2 props yg adik2 ak tlg buat.Nseb dia cikgu to be, so boleh araplah bt bnda2 renyah mcm tu.Thanks kakak.Adik tp mengada nk org pggl kakak.muahahaha

Settle bnda kecik2 tu, barulah aku mandi dan bersiap utk dimekapkan.Masa ni kemaen berdebar.Mkn pon tak lalu, jd xlapar.Tp paksa kn jgk diri utk mkn.Sbb aku nih jenis xleh lapar, nt ken*** kerap.Mahu pengsan nanti.Dlm berdebar2 pon smpt sms husband.Berkongsi debaran.muehahahaha.Aku pesan itu ini, dia pesan ini itu.On 9am mua akn dtg.Lg lah ak jd xkeruan, mase tuh pnah jgk terlintas, xjd kawen boleyy??? Hahaha.I is takut.Takut ape xtahu.Xpham dgn diri sendiri.

Bersambung.....

Dlm pkol 9 lbh my mua k.zila dtg.Ak dah siap2 utk dimekapkan.Ni 1st aku proper make up.Naek cramp leher nak tggu siap.Yg best nye k.zila nih dh mention awal2 xkn cukur kening and sggul tinggi.i loike sgt2!Masa mekap ni jgk jd lg berdebar.Pung pang pung pang dah siap mekap.Dan2 siap mekap, photog call ckp tok imam dah pggl.Aik..photog ak advance.Xckp dh sampai, alih2 ckp tok imam da pggil.Mklumlah juniors.Ak tgk jam xsmpai kol 11 lg.Apepun sempat dah posing2 dlu hilangkan debaran.Dan tibalah saat aku melangkah keluar umah dan pulang nanti sebagai is3 seseorg.

Yeay before jd wife khadir mohamad.Yeaylah skrg.Pdahal mase tu, Dup dap dup dap.
 Ada cerita menarik mase akad....maybe dah ade yg tahu..huhuhu

Tata.Wassalam




No comments: