November 4, 2013

When it's started

Assalamuakaikum wbt.mcm malas je update pasal kawen...
Xpelah hold dlu yg tu.

Rasa2 x ada post dlm blog ak cerita pasal husband kan.Pasal kisah kami bercinta pon mungkin tak banyak.Sebab prinsip husband masa kami kenal dlu, dia xnak mengheboh2 kan hubungan kami sgt.Elok yg tahu family, classmates dan adik beradik je.Maksudnye dia xsuka aku post ttg kisah kami publicly in blog or any social networks.Melaenkam sudah sah dan halal hubungan kami.Katanya dulu malu lah nk tunjuk2 hubungan x sah lg.Dan kata beliau lg, org mgkin jugak menyampah meluat dgn kita nanti.

Mula2 jiwa wanita ak marah, sbb ak anggap dia nak menipu behind my back.Kot2 lah nak pasang laen kan.Sememangnye ak tak setuju lah style mcm tu.Until kami dah diikat dgn pertunangan pon si dia x bagi nak aku coretkan di blog or heboh2 di fb etc.Kalau nak heboh pon hanya pd teman2 rapat.Dan maka terjawablah suatu masa dahulu aku privatekan blog.Masa ak private blog, ak still menulis.bila ak open balik, ak delete mana2 post yg ak rasa x patot ak post.heeheheehe

Dan, sekarang ak sgt setuju dgn husband xnk publicly heboh hubungan kami dahulu.Sbb nye kan..sekarang kan...aku sgt2 meloya dgn budak2 bawah umor dok loving2 di fb, dok coret2 kisah cinta yg over di blog.Maaflah dikk.Cant help.
Memang tahap loya lah bdk2 sekolah bercinta pggl papa mama.Amek gmbar berdua pegang tgn, peluk sakan.Too much.Tak boleh terima dek akal aku.Engkorang boleh terima, go on.Laen taw org x matang ni bercinta.

Ak tgk org yg baya2 aku, eg kwn2 ak yg bercinta taklah over express love tru social networks nih.Boleh di terima akal.Nampak matang, kita pon suka tgk dan mendoakan mereka.
Kalau ade kat news feeds aku bdk2 mcm nih, mmg ak block lah.Sakit mata.sakit hati.Nk tegur nanti sentap.Beselah bdk2 baru nak upp.
Wah...panjang aku lencong.Sekadar pandangan.
Wassalam.

No comments: