December 31, 2013

The new 2014.

Assalamualaikum wbt.

Wehuuu..hari aku amek half day.Half day dpt special leave dr company.Penatnye..Baru settle proposal.Proposal for my master study.Yes!!ak sambung blaja.

Alhamdulillah.At last aku dah buat keputusan utk resign dan sambung blaja utk Master degree di Unisza jugak cuma berlainan kampus.Utk master aku berkampus di tembila,besut.Yesss dekat dgn umah husband.That's one of the reason aku pilih unisza again.

Walau sebenarnya berat hati nk resign sbb aku ok je dgn keje skrg as a programmer even aku bukan lah power sgt programming tapi org kata pape pon kita kena lepaskan (berkorban) demi keluarga. Plus mmg aku plan utk sambung master after 2 years working tp tak sampai 2 years pon lg peluang terbuka utk aku belaja lg.Alhamdulillah.Dan semalam dan settle hantar surat resign.

Alang2 harini cuti aku siapkanlah proposal.Alhamdulillah dah submit as aku promised dgn sv nk anta before New Year.

Org tanya betul ke keputusan aku buat nih..Sincerely kdg2 aku ragu2 tapi setiap aku buat utk keputusan ni Allah permudahkan.Alhamdulillah.Contohnya, weekend baru ni ak blaja drive manual car dgn husband since nanti keje aku kena drive sendiri..sebelum2 ni,aku drive kete husband mst dia marah2 dan byk kena tegur.Tp, haritu mcm ok je aku bwk kete manual.Wahal seblum ni sgt2 teruk ok.Entah mcmna boleh lulus JPJ.Tapi repeat lah kan..hahhaa

So,mid Feb aku akan daftar.Tp, early Mac baru start full time sbb ak kn hantar 2 months notices kan..
Perasaan mcm excited sbb dah lame LDM dgn husband.So,now masa utk jalani kehidupan berumah tgga pd definisi yg sebenar2nya.Semoga Allah permudahkan.Macamna eh nanti?huhuu

Ok lah dah penat menaip dr pagi.Sampai masa to pen off!

Sekian,Thanks.Wassalam

No comments: