December 15, 2010

tag dr mai bole sarah bole

1. benda yang paling  penting dalam hidup?
-bnda kan?fmly bkn bnda kn?
so,bnda plg pntg dlm idop sy ialah air..kih3

2. benda yang terakhir yang dibeli guna duit korang?
-jajan(bt stok dlm bilik)


3. Dimanakah tempat korang akan melangsungkan perkahwinan korang dan temanya
-soklan xde jwpan

4. Adakah korang sedang bercinta sekarang nie?
yes..i'am


5. berape lame korang akan mencintai kekasih korang?
sampai syurga


6.  Dimanakah korang salu jumpa kekasih korang?
tempat parking dpn blok

7. Novel/buku/majalah terakhir yang korang beli?
mastika


8. Antara mak dan ayah,mana korang lebih mesra?
dulu ayah,bila ayah xde mak plk 


9. Namakan orang yang betol-betol kamo nak jumpe dalam hidup korang?
kwn2 lame
10. Adakah korang basuh sendiri baju korang?
yela tp dgn bantuan mesin basuh


11. Dimanakah tempat yang betol-betol korang nak pergi?
Mekah n palestine


12. Pilih salah satu,peluk atau cium?
kalo sy da bersuami,dua dua sy nk..kah3


13. beritahu 3 benda orang yang tag kamo?
pemurah,comel n sedaerah dgn sy


14. 5 benda yang paling kamo sayang?
mak,ayah,adek2,kawan2,n dia


15. lagu yang paling anda suke dan salu dengar?
byk sgt..nk kn list ke?


16. bila tarikh lahir dan di mana korang sambut tahun lepas?
hari cikgu.kt umah je


17. 5 rakan blogger yang anda nak tag 
yong,k.madi,yulie,zaireen n dayun


p/s;link

8 comments:

alinac lover said...

ALAHAI..XLEH COPY PULAK PAGE NI EK

HEHEH
THANKS TAG YER

Hanisah Safian said...

no 12 paling dasat! hahahhahaahah XD

iQapiQa said...

yong:nt sy bg link.
hanisah:hehehe..sje gatai.tQ selalu komen

yuyuEyuliaNa said...

pqa, nk kenal bf ! hehe :)

insyaallah, nanti ak buad deh

iQapiQa said...

yuyue:bf kwn seuniversiti je..
hehehe

hamzah ian said...

best juga men tag tag.. hehe

alinac lover said...

besday 16 mei yer?

iQapiQa said...

hamzah ian:org dwasa mcm lu xmaen tag2 kot.kahkah3
yong:yup..hari guru