May 10, 2011

nuffnang,traffic dan SAYA.

selamat pagi..
tadi tgk nuffnang aku.alahai tak bertambah pon.iyole..mana nak bertambah blogging kurang,berjalan-jalan ke blog orang lain memang tak ade lah.dah dekat 2 bulan aku tak merangkak,menari,melepak kat blog-blog orang lain.keje mengadap laptop 24:7 tapi nak blog-walking tak ada.tapi Fb aku 24hrs 0n sebab kat Fb macam-macam announcement pasal kelas batal la,tips exam la,format laporan la..

dulu-dulu mase Fb krg popular,budak kelas kau create satu page la utk buat announcement tapi da ada gruop kt Fb entah hape jadi kat blog class.kalo lah letak adds kt blog class mahu kaya kami.bayangkan setiap student klik sekali sorang.total budak kelas ada 46..so IP ada 46 yg berbeza-beza..kayo pak cik kayo.

ok.tu hal blog kelas aku.now,blog aku.sejak aku malas blogging ni..dlm sehari tak sampai 100 visitor pon.iyalah bukan blog hevat pon.tak blogging tak adalah yang berkunjung.ada update pon belom tentu ada orang datang.biarlah orang bagi tips up traffic ke ape ke.bukan itu yg aku cari.aku blogging sebab aku suka.aku blogging bila aku ada benda nak berbicara.bila tak ada aku diam aje.optional.

so,bila ckp pasal earning plak.mmg tak adalah ribu-ribu mahupun ratus ratus.dan aku tak pernah cashout lagi setakat ni..tak cukup lagi..hehe..BE ke ME ke aku tak pernah dapat.ada aku kisah??memang tak kisah..lalallalala~plus aku tak suka buat kerja renyah-renyah..cukuplah dgn apa aku ada sekarang.jika ada aku suyukur,jika tak aku sekadar bersyukur utk setakat yg aku dapat.mungkin rezeki aku bukan dari blogging.

ok lah..see u soon.
soon tu tak tahu lah bila..petang karang ada lg kot entry baru...daddada

ce click sini .tQ

1 comment:

Unknown said...

vitamin muka tu Rm1.50 untuk sebiji dear :)