May 31, 2011

tak mengecewakan...

salam..alhamdulillah.masih diberi nyawa untuk menjadi khalifah di muka bumi Allah s.w.t.syukur masih ada rezeki utk di mkn dan terima kasih Tuhan atas rahmat Mu selama aku bernyawa.

sebelum ni aku ada bt review sem 6 kan???next sem will be my last sem in unisza..yeehuuuu..then bkal berpraktikal.alamak..tempat praktikal pon tak tahu ag kat mana??bertuah sungguh budak nih!

okay.berdasarkan target aku utk final exam haritu..in short mencapai target aku nak cuma a little bit frustrated in client-server subject.tu lah aku over confident sgt.eventhough kita dah put alot of effort pd sesuatu bnda tu,kita kena ingat hasilnya tetap atas izin Allah.exampla mudah,kau dah study kaw2 1 subjek ni..kau dah konfiden bagai nak rak la akan dpt A tapi at last kau dpt B je..so,usaha tu bkn jaminan sesebuah kejayaan.mcm tula yg berlaku pd aku.

overall aku puas hati dgn result aku sem 6.yelah dlm 2 minggu exam dan seminngu study week aku berendam air mata.yelah aku kan perempuan penuh emosi dan suka drama..jadi mcm tu lah ceritanya.

my goal for next sem aku akan buat terbaik for my fyp tp tajuk tak confirm lagi ni.and tak berlagakkan if next sem aku aimed for 3.9 abovekan??

and temans and readers doakan sku okay..syg korg.Tq for reading.

No comments: