June 7, 2011

pasal hygiene lagi..*tepuk dahi*

salam..semalam aku hangin lg.bukan hape before aku pulang ke kampung hari tu aku semangat dowh bersih sinki lepas aku basuh baju.hari ahad malam aku sampai hostel,nak g toilet tgk sinki berkenaan berminyak dipenuhi sisa sisa makanan yakni seperti kuah meggi..aewwwwww....ok..mesti korang syak aku perempuan kerek.pasal sinki pon nak bising.memang aku nak bising sebab yang hidup se blok dengan aku ni semua perempuan.golongan yang bakal jadi ibu-ibu nene-nenk suatu masa nanti.

ape barang muka cun melecun tapi kebersihan tempat tinggal tak reti nak jaga.ape barang kau jadi pegawai besar nanti tapi dapur umah kau berulat.ape barang???

pastu kawan-kawan aku syak sorang minah ni..xpe2..sekarang minah tu tak ada kat hostel g tournament.so,kita bolah tgk sape punya kerja nih..esok-esok dia ada aku bakal jd stalker.aku nak stalk budak tu..hahah..jadik kerja plak aku stalk budak ni..

haa..bila dah kantoi dgn aku..siaplah kau budak...ok..hostel ni bukan mak apak aku punya pon kan..nape aku kecohh?aku kecoh sebab berbulu tengkuk aku tgk tau X.eh geli ke nak kaut sisa makanan yg kau makan tu?ingat sikit weyh...yg dlm sinki tu same je dgn ape yg kau dah telan..dan esok2 jd taik..paham!!!!hangin gua hangin..

okeh aku tak moh la emo emo kat blog nanti orang cakap aku minah emo tapi mmg pon aku kan kuat drama swasta..

ok..keyboard oFF..

2 comments:

Unknown said...

stalk budak tu tau

Syafiqah Nafis said...

yong,tgh stalk..nanti bgtau progress