October 6, 2011

otak stuck?processor ape kau guna nih?

Assalamualaikum..

aku actually ada benda nak cakap.tapi tak terluah la.setiap kali aku tekan New Post.mesti aku tekan Dashboard balik.pastu aku godek-godek sana sinun aku tekan New Post lagi.Pastu Dashoard lagi.Haih.nak update ke tak ni??

hello kau inagt aku tipu ke?aku betol2 nak bercerita dengan korang satu benda nih.tapi stuck dlm kepala.aduh rasa macam sampah pon ada.haih.membebel pasal dressing kang,aku bukan fashionista.kang bercakap soal agama,aku bukan tahu sedalam-dalamnya.setakat share info sana,share info sini.jadi lah.ape lagi?bagi tips bercinta?pakat-pakat tak kawen la nanti korang ikotkan tips aku.tips belajar?mahunye tak grad korang nanti.cakap pasal IT,aku bukan IT'nista.ada ker???haiyooo.nak cakap pasal ape ni minahhh.tolong lah.

ok lah.moral of the story,tulis kan sahaja apa di minda kamu.luahkan.jangan pendam selagi ianya tak mengaibkan orang.memberi pandangan dan pendapat bukan ada yang 100% betul dan 100% salah.so,bercakaplah dengan fakta.banyak kan membaca supaya anda tak lost semasa berbual.in fact, tiada seorang pon tahu segala benda dalam dunia ini kecuali Yang Maha Esa.

Sekian tazkirah maghrib dari insan yang rajin update blog hari ni.

terima kaseh sudi membaca blog tak pernah suam-suam apatah lagi panas.

bye!keyboard off!

No comments: