February 8, 2014

Counting days..

Assalamualaikum wbt dan selamat pagi.

Kekerapan update blog meningkat sejak dua menjak ini sbb ada laptop*ofis punya bg yg baru.bau kedai lagi dan broadband*broadband siap boleh wifi lg.so bleh share dgn tab..hahah.pnjg explain kekdahnya.

Merujuk tajuk diatas..

Semalam last day kat AIA Rj.Chulan (previously ING)..So isnin ni stat keje kat AIA Jln.Ampang..So,utk 14 hari shj aku berkampung di Jln.Ampang dan 20 hari shj lg utk stay in KL.Wahhh.cepatkan masa berlalu.Kemain dulu aku punyalah payah pk mcmna nak bg resignation letter kat bos.Alhamdulillah everything went well.27 Feb will be my last day at CSC as Programmer Analyst.Hampir setahun stgh aku berkampung di AIA Rj.Chulan.Pasti rindukan bubur/nasik air kakak di food court Bousted,nasik kerabu p.tghari Jln.tengah etc..

Urusan umah sewa pun ok.Dah ada pengganti.Before ak send resignation letter pon dh ada org cop bilik nih.So,skrg kena kemas2 brg2,kemas2 bilik before tgglkan bilik nih.

Bila dah settle urusan perpindahan,kena pk KEHIDUPAN SEBAGAI SURI RUMAH/ ISTERI YANG SEBENAR..gittew.Haritu berpeluanglah jd suri rumah jap.Kalutnye yg amat since aku menumpang umah mertua yg mna menumpang jugak bersama abg ipar,isteri dan anak2.Nantilah aku ceritakan perihal itu.

Sekian,Wasslam.
Thanks for reading.

No comments: